Translate

miercuri, 14 octombrie 2015

ANDROID ws STAGEFRIGHT

  Inca o sansa sa te lipesti de un virus, ideea in sine nu este noua si se refera in principal la infectarea unui dispozitiv prin MMS. Deci un mesaj multimedia cu numar inexixtent in agenda si care include* un atasament video/multimedia. Daca deschizi, ti-ai luato, adica gigi* hack va avea acces la dispozitivul tau, conturi, evetual carduri, da, inspaimantator, deschizand (PRIMIND DOAR) mesajul practic instalezi atasamentul malware/troian.

  Nu trebuie altceva decat sa te abtii a deschide mesajul/sters/din prima si atat.
  Ideea acestui articol mi-a venit dupa ce am primit asa ceva MMS, de nicaeri*, cum nu prea sunt curios, l-am sters dupa care am facut cateva cautari/googu* si am citit ceva aticole, teoretic unii spun ca si doar atat e suficient ( sa-l primesti) , eu sper ca nu am ceva de genul "auto run" si dispozitivul a scapat*.


   DESPRE


  Atacul* poarta denumirea generica de "Stagefright" ( emotii/trac ) si se pare ca e serioasa treaba, lista de dispozitive/brenduri fiind una de top ( ca si versiuni OS ).
  Comparand cu casutele de Mail, care nu descarca atasamente decat la cerere, considerandule ca si potential virusate, lasand la latitudinea noastra ce si cum, MMS'urile odata deschise, descarca/instaleaza atasamentul.
  Aiurea cand te gandesti ca se foloseste de functii la care nu ti se cere consimtamantl* cum ar fi descarcarea de date referitoare la ( metadata ) dimensiune, frame rate etc.

  The MMS attack vector is the scariest of all because it doesn’t require any interaction from the user; the phone just needs to receive a malicious message.
 

  CONCLUZIE

  Viata celor ce au conturi de plata* pe tel devine cam nesigura. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

-Let me know, if you want out more details about what I wrote, or have something to say, leave a post in the comments box, !